Spørgsmål & Svar

Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
Skal jeg oprette en brugerprofil for at handle?
Har i et katalog?
Kan jeg ringe til Jer?
Varen jeg gerne vil have er udsolgt, får i flere af den eller kan man blive skrevet op?
Jeg har brug for flere informationer om en vare
Jeg har set noget tøj af de mærker i fører, et andet sted, kan i skaffe det til mig?
Kan kundeservice fortælle mig hvor jeg ellers kan købe en speciel vare?
Er det sikkert at bestille online?
Bliver jeg nødt til at bestille online?
Hvilke måder kan jeg betale på?
Hvornår kan jeg få sendt som erhvervspakke?
Hvornår trækker I pengene?
Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?
Jeg vil gerne returnere eller bytte en vare, hvad gør jeg?
Jeg vil gerne reklamere over en vare, hvordan gør jeg det?
Hvad betyder samarbejdet med udvalgte Zizzi-butikker?





Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?

- Alle de varer du ser på siden kan købes online her og nu. Du skal blot klikke på den ønskede vare, vælge farve og str. og klikke på "Læg i kurv". Når du er færdig med at gøre dine indkøb, kan du se hvad du har i din indkøbskurv ved at klikke på den grønne kurv i øverste højre hjørne. Her kan du ændre antal eller slette, hvis dette ønskes. Husk blot at klikke på opdater efter dette er gjort. Når du skal gå til betalingen klikker du videre på knappen ?bestilling?. Her skal du nu udfylde dine data, hvis du ikke allerede har bestilt før og derfor har brugernavn og kodeord. Du skal huske at tjekke den lille box af, hvor der står 'opret bruger' første gang du køber hos Zhine.dk, hvis du vil have let adgang til dine oplysninger en anden gang. Nu kan du klikke videre ved at bruge knappen ?fortsæt?. Herefter skal du vælge den forsendelsestype du ønsker at bruge, godkende bestillingen og derefter fuldføre betalingen. Din ordrer er nu gået igennem og din ordre bliver ekspederet.


Skal jeg oprette en brugerprofil for at handle?

- Nej. Man kan sagtens handle uden en brugerprofil. En brugerprofil giver dig dog mulighed for, at slippe for at indtaste din adresse hver gang du handler.


Har i et katalog?

- Nej. Zhine.dk laver ikke kataloger over indholdet på vores sider. Nye produkter bliver lagt ind løbende og derfor er det altid smart at kigge ind forbi for at se de sidste nye varer.


Kan jeg ringe til Jer?

- Du er altid velkommen til at ringe til os, hvis du oplever problemer ved at købe på vores side, eller blot har spørgsmål. Vi kan kontaktes alle hverdage mellem 10.00 og 16.00 på nummeret 58 52 04 80.


Varen jeg gerne vil have er udsolgt, får i flere af den eller kan man blive skrevet op?

- De varer der ikke forekommer på Zhine.dk, kan desværre ikke skaffes på bestilling.


Jeg har brug for flere informationer om en vare

- Vi skriver så mange oplysninger om varen, som muligt, hvis du har brug for yderligere informationer omkring varen kan du benytte den funktion der hedder ?spørg os om denne vare? som er at finde ude til højre for varen, under ?læg i kurv? knappen. Du kan også ringe til vores kundeservice i åbningstiden på 58 52 04 80, eller sende en mail til kundeservice@zhine.dk.


Jeg har set noget tøj af de mærker i fører, et andet sted, kan i skaffe det til mig?

- Nej, hos Zhine.dk har vi kun de varer på lager, som allerede vises på shoppen.


Kan kundeservice fortælle mig hvor jeg ellers kan købe en speciel vare?

- Nej desværre, vores kundeservice kan ikke fortælle dig hvor du ellers kan finde den ønskede vare.


Er det sikkert at bestille online?

- Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos Dibs (Architrade). Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af NETS (tidligere PBS), og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises i dit browservindue, et lille 'Secure Server'-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.
Hos Zhine.dk beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som, i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handlen. Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos Zhine.dk.


Bliver jeg nødt til at bestille online?

- Ja, vi tager kun imod online bestillinger.


Hvilke måder kan jeg betale på?

- Du kan betale ved at bruge enten kreditkort, betale pr. postopkrævning eller overføre via netbank.


Kreditkort

I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server hos DIBS, hvor du skal indtaste følgende:
- Kreditkortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifre
Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan Zhine.dk ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på 'Godkend'. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra Zhine.dk. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura.


Netbank

Du har som PC bank- eller Netbankkunde mulighed for at betale med e-betaling direkte fra din bankkonto til Zhine.dk..
Når du bruger e-betaling, bliver beløbet hævet fra din konto med det samme. De gennemførte betalinger kan straks ses på din konto. Alle oplysninger sendes over Internettet i krypteret form.
Bemærk, at Zhine.dk først går i gang med behandlingen af din ordre, når beløbet er gået ind på vores bankkonto.
De numre du skal bruge til, at overføre pengene via din netbank er følgende: reg. nr. 3511 ? kontonr. 0010677351 Danske Bank



Hvornår kan jeg få sendt som erhvervspakke?

- Muligheden for at vælge at få sendt en pakke, som erhvervspakke kan man kun benytte sig af når pakken sendes til en erhvervs adresse.
Dette er en udmærket mulighed, hvis man ikke er hjemme i dagtimerne og ikke har mulighed for at gå på posthuset og hente sin pakke. Så kan man få sendt den direkte til sit arbejde i stedet. (Husk at undersøge, om arbejdspladsen har noget imod dette)

Zhine.dk tjekker om adressen er til et andet registreret erhverv. Hvis man har opgivet privatadresse - kan vi desværre ikke sende pakken på ønskede måde.

Vi sender kun til erhvervsadresser indenfor Danmark.


Hvornår trækker I pengene?

- Vi trækker først penge når ordren er sendt af sted, hvis du har betalt med kreditkort.


Jeg vil gerne returnere eller bytte en vare, hvad gør jeg?

- Skulle du mod forventning fortryde dit køb, kan dette til enhver tid returneres inden for 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder et køb skal du returnere varen i samme stand, som da du modtog den (ikke vasket eller brugt og mærkerne skal stadig sidde på). Som kunde afholder du selv returomkostningerne, der vil være ved at sende en vare retur. Købesummen krediteres til din konto indenfor 7 hverdage. Ved returnering skal den vedlagte returseddel benyttes og sendes sammen med en kopi af fakturaen. Har du handlet med dankort eller kreditkort bliver beløbet for den købte vare tilbageført til din konto. Har du handlet pr. postopkrævning eller netbank, bedes du oplyse dit reg. nr. samt dit kontonr. Derefter vil beløbet blive ført tilbage dertil.Hvis du ønsker at bytte din vare til en anden farve eller størrelse betaler du kun returfragten, hvorefter vi sender varen i den nye farve eller størrelse på vores regning (såfremt lager stadig haves). Hvis der derimod ønskes byttet til en vare med et helt andet nummer, skal der dog oprettes en ny ordre. Ordren med de returnerede varer vil blive afsluttet og krediteret for sig selv.Det er altid en god idé, at få en kvittering på posthuset, sammen med et track and trace nr. på den pakke man sender retur. På denne måde kan pakken spores eller erstattes, hvis den bliver væk. Som kunde har du selv det fulde ansvar for pakken, indtil vi har modtaget den.
Returpakker sendt pr. postopkrævning eller uden omdeling accepteres/afhentes ikke.Du kan også bytte dine varer købt på Zhine.dk i vores samarbejdsbutikker. Her vil du både kunne bytte til noget andet eller returnere varen og få penge tilbage.Det er dog et krav, at du medbringer kopi af din faktura, samt en udfyldt returseddel ? som du har modtaget fra Zhine.dk.

Samarbejdsbutikkerne er:

Zizzi Næstved
Zizzi Roskilde
Zizzi Slagelse
Zizzi Vesterbrogade

Bemærk at vareudvalget kan varriere fra butik til butik



Jeg vil gerne reklamere over en vare, hvordan gør jeg det?

- Zhine.dk kontrollerer alle varer inden de bliver afsendt. Skulle der alligevel være en fejl eller mangel ved varen, bedes du kontakte os pr. tlf. eller mail, så vi kan sende en fragtseddel til dig. Udover det så henviser vi til den returseddel der følger med din ordre. Retursedlen udfyldes og sendes sammen med en kopi af fakturaen, samt den købte vare. Varer der bliver returneret med reklamation repareres eller erstattes af en ny, som bliver leveret inden for 7 hverdage fra modtagelsen. Haves en erstatningsvare ikke på lager vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 hverdage. Derudover gælder naturligvis den 2 årige reklamationsfrist i henhold til købeloven.
Reklamationer kan også indleveres i en af de Zizzi-butikker vi samarbejder med. Der skal dog medbringes både kopi af faktura og returseddel.

Samarbejdsbutikkerne er:

Zizzi Næstved
Zizzi Roskilde
Zizzi Slagelse
Zizzi Vesterbrogade

Bemærk at vareudvalget kan varriere fra butik til butik


Hvad betyder samarbejdet med udvalgte zizzi-butikker?

- Vi har indgået samarbejde med udvalgte Zizzi-butikker, så du har mulighed for at kunne ombytte/returnere dine varer i disse butikker.
Byttereglerne i butikkerne er:
- 14 dages fuld returret.
- Faktura og returseddel skal medbringes.
- Man kan bytte til en anden varer og enten få et tilgodebevis eller pengene udbetalt.
- Reklamationer kan også håndteres i disse butikker.
- Tilbud og kampagner på Zhine.dk gælder ikke i butikkerne.